לייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות
השאירו את הפרטים:

    עורך דין נהיגה בשכרות

    אחת מעבירות התנועה החמורות היא נהיגה בשכרות. אם נתפסתם בעת נהיגה בשכרות, הפתרון הראוי הוא לשכור שרותיו של עורך דין נהיגה בשכרות, הלוא הוא עורך דין העוסק בדיני תעבורה, כאשר אחת מעברות התנועה הנחשבות לבין החמורות היא נהיגה בשכרות. המשטרה מבצעת מארבים בהם היא מעכבת נהגים מטעמים שונים בהם גם נהיגה בשכרות. הדרך לבדוק היום אם אכן הנהג נוהג בשכרות היא באמצעות בדיקת ינשוף בו ניתן לגלות באמצעות נשיפה של הנהג את רמת האלכוהול הזורמת בעורקיו. אך לא תמיד הבדיקה יוצאת אמינה ונכונה על כן יש מקום לפנות אל עורך דין נהיגה בשכרות, שהוא כאמור עורך דין לדיני תעבורה. עורך הדין אמנון בן נעים הינו עורך דין ותיק ומנוסה בתחום דיני התעבורה והפלילים בהם הוא עוסק כעורך דין ובהם שנים רבות בתפקידים שונים במשטרת ישראל, ישמח לסייע לכם.

    איך לבחור עורך דין נהיגה בשכרות

    חשוב לדעת שמי שנתפס בנהיגה בשכרות עלול למצוא עצמו בפסילת רישיון למשך שנתיים ימים. רמת אחוז האלכוהול הנחשבת כנהיגה בשכרות היא בריכוז העולה על- 240 מיקרוגרם בליטר אוויר הננשף אל הינשוף. עם זאת, יכולים להיות ליקויים בהם ניתן לפחות להקל על העונש. הנה כמה דוגמאות בהם עלול להיגרם ליקוי בבדיקת הינשוף:

    ליקויים טכניים נוגעת לתקינות המכשיר הינשוף עצמו. למשל כאשר מדובר על כיול המכשיר עצמו שאמור להתבצע מידי יומיומית ואף חצי שנתית.  או כאשר לא מתבצעת החלפת פיה בין הנבדקים, עלולה לגרום לתוצאה שאיננה נכונה.

    ליקוי בבדיקה עצמה, נובעת במשך הזמן בין לגימת משקה האלכוהול של הנהג לבין הדקות בהן הוא נספג בדמו של הנהג. יכול להיווצר מצב בו שוטר יכול לעכב נהג בחשד לנהיגה בשכרות אך, התוצאה תראה כביכול שהנהג איננו שיכור, אך למעשה לא עבר הזמן המספיק בו האלכוהול חדר אל מערכת הדם ואל המוח.

    התנהלות לקויה של שוטרים גם היא פקטור בחלק ניכר מן המכרים בהם השוטרים בודקים נהגים בבדיקת הינשוף. עיקר הנקודה עליה לא מקפידים השוטרים היא לוודא שהנהג לא יאכל ולא ישתה במשך – 15 דקות מרגע ביצוע הבדיקה ואף לא ילעס מסטיק. זה עלול לשנות את תוצאות הבדיקה , והתוצאה לא תהיה נכונה.

    אם שותים – לא נוהגים 

    נהיגה בשכרות היא אחת מעבירות התנועה החמורות ביותר אותן רואה המחוקק. העונש המינימלי על נהיגה בשכרות למי שנתפס נוהג עם רמת אלכוהול של מעל ל-240 מיקרוגרם היא שנתיים של פסילת רישיון ואף חזרה  על מבחני הרישוי מחדש. אם נתפסתם על ידי שוטר בחשד לנהיגה בשכרות עליכם להיוועץ מיד בשרותיו של עורך דין נהיגה בשכרות. עורך הדין אמנון בן נעים ישמח לסייע לכם ולתת ליווי וייעוץ משפטי ראשון ללא עלות מידי עורך דין הפועל בתחום דיני התעבורה כבר כ- 30 שנים בהם שירת גם בתפקידים שונים במשטרת ישראל . לפרטים נוספים כנסו כעת לאתר של עורך הדין אמנון בן נעים וקבעו פגישת ייעוץ ראשונה ללא התחייבות.

    עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות

    אתם וודאי מכירים את המשפט אם נוהגים – לא שותים. אך אם נוהגים בשכרות – עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות היא המענה שאתם צריכים כעת. החוק מתייחס בחומרה לכל עברות התנועה הכלולים בדיני תעבורה, אך ישנם עבירות תנועה ובהן נהיגה בשכרות והיא אחת מעבירות התנועה אליהן מתייחס המחוקק בחומרה יתרה. עורך הדין אמנון בן נעים הינו עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות אשר יש לו ניסיון של כ- 30 שנה במשטרת ישראל במגוון תפקידים, ובדיני תעבורה בפרט. עורך הדין אמנון בן נעים הינו ותיק ומנוסה, ומעניק מענה מהיר וזמין ללקוחותיו. פנו כבר עכשיו וקבלו פרטים נוספים.

    עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות מומלץ

    כיום מבצעת המשטרה בדיקות פתע לגילוי נהגים שעל פי החשד נוהגים בשכרות, נעצרים על ידי שוטרים במהלך נסיעה  בו מתבצעת על ידעי השוטר בדיקה לגילוי רמת אחוז האלכוהול בדמו של הנהג באמצעות מכשיר נשיפה הנקרא ינשוף. לשם קבלת בדיקה קבילה בבית משפט ישנם מספר שלבים לביצוע הבדיקה:

    בסמכותו של השוטר לעצור נהגים לבקש מהם תחילה לבצע בדיקת נשיפון.  בדיקה זו מראה באופן מידי  את מצבו של הנהג בין אם הוא נוהג בשכרות או לא.

    עיכוב הוא השלב הבא והוא מתבצע כאשר הנהג למעשה נכשל בבדיקת הנשיפון. אז יבקש השוטר מהנהג לבצע את בדיקת הינשוף ובו בעת ימלא השוטר דוח בו  מצוין השעה בו התבצע העיכוב, משום שזהו נתון קריטי שראוי לציון בין זמן העיכוב לזמן בו התבצעה הבדיקה.

    השגחה היא השלב בו הנהג למעשה משגיח על הנהג למשך – 15 דקות בהם הוא מוודא שהנהג איננו אוכל, שותה , מעשן, לועס מסטיק. זאת בכדי לקבל תוצאה מדויקת של בדיקת הינשוף.

    בדיקת הינשוף מתבצעת לאחר אותן – 15 דקות של המתנה בהן וידא השוטר שהנהג לא הכניס שום דבר אל פיו, ואם אכן כך, אז מתבצעת בדיקת הינשוף המגלה את רמת אחוז האלכוהול המצויה בזמן הבדיקה בדמו של הנהג.

    כתב אישום הוא למעשה הדוח בו רושם השוטר את רמת האלכוהול שהתגלתה בדמו של הנהג כאשר היא מעבר לרמה המותרת לפי החוק. הדוח אכן משמש כמעין כתב אישום כנגד הנהג, וכמו כן בסמכותו של השוטר להחרים את רכבו של הנהג  למשך – 30 ימים.

    סיכום דבר

    משטרת ישראל עורכת פעמים רבות מבצעי אכיפה לתפיסת נהגים הנוהגים בשכרות, אז מבצע השוטר בדיקה המראה אם אכן קיים בדמו של הנהג אחוז אלכוהול העולה מכפי המותר בחוק. נהגים הנתפסים ונמצא בדמם רמת אלכוהול גבוה מן המותר, יכולים למצוא עצמם ללא רכב אותו יכול להחרים השוטר למשך – 30 ימים. כמו כן עלול הנהג לקבל פסילת רישיון נהיגה למשך שנתיים ימים ואף להתבקש לעבור שוב את בחינות הרישוי. כאשר הוגש נגדכם כתב אישום על נהיגה בשכרות פנו מיד לשרותיו של עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות על מנת לקבל ייעוץ וליווי משפטי. משרדו של עורך הדין אמנון בן נעים הינו ותיק, ובעל ניסיון עשיר בתחום דיני תעבורה בו עוסק עורך הדין בן נעים מזה- 30 שנים. שרות מהיר מקצועי מנוסה וקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות. כנסו לאתר הבית של עורך הדין בן נעים וקבעו פגישה כעת.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עוד בתחומי שירות משפטיים

      עבירות נהיגה ללא רישיון

      https://www.youtube.com/watch?v=TwyJ7-TsaHk העונש על עבירת נהיגה ללא רישיון נהיגה שמעולם לא הוצאתם הינה מאסר לתקופה מקסימאלית של שנתיים, ובנוסף- פסילה בפועל של רישיון הנהיגה לתקופה של 3 חודשים מינימום, לצד מאסר...

      המשך קריאה

      צו הורות פסיקתי

      מהו צו הורות פסיקתי? צו הורות הינו צו המסדיר את ההורות והרישום של ההורה שאינו ההורה הביולוגי של הילד, במשרד הפנים. המדובר במענה להורות חד מינית, כלומר, הצו מאפשר לזוגות חד מיניים החיים במשק בית משותף להביא ילדי...

      המשך קריאה

      עבירות נהג חדש

      https://www.youtube.com/watch?v=Wl6vc7yAvEs בשנים האחרונות משטרת ישראל ובתי המשפט מחמירים את העונשים כנגד נהגים חדשים.   נתפסתם בשכרות? נתפסתם במהירות מופרזת? עברתם באור אדום? נהיגה ללא מלווה? ועוד עבירות...

      המשך קריאה
      קידום אתרים לעורכי דין קידום אתרים לעורכי דין
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support